reira

reira
reira
1 Takip Ettiklerim
3 Takipçilerim
Tüm Bloglarım
Takipçilerim (3)
hareketlikesim sarksofrasi sebokolo

bitti ...hayırlısı

bi aşk insanın kalbine nasıl usulca hissettirmeden yerleşir sonra nasıl paldır küldür çeker gider..gördüm.. yumuşacıktır en...

Devamı

bilmem

acaba boşuna mı uğraşmışım diye düşünmeden edemiyorum şimdi de..sen koca kitabı oku hemencik sonra bana...

Devamı

ya vedud

farkettim kii bi erkeğin en güzel göründüğü yer namazgahmış.. farkettim ki o benim çok da farkımda...

Devamı

elimden gelen

bugün ben ona elif şafaktan aşk ı hediye ettim ve içindeki ışığı farketmesini diledm Rabbimden...

Devamı

anlamsız çıkarımlar

baze oturup düşünüyorum.. bööle bööle dediysee şu şekilde düşünüyo olmalı diye.. soraa ona göre davranıyorum...

Devamı

:(

ben onu seviyorum.. içim boğum boğum oluyor.. boğuluyorum..sesim çıkmıyo kimse duymuyo..sadece yazılarla anlatıyorum.. seni seviyorum

Devamı

yeni tel heyecanı mı

insan sevince her harekete her tabelaya bi mana yükler yaa yani genelde bende öyle olur..hee...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !